Äntligen sol och värme ute! :D

Sorry att jag inte bloggade igår men så så var var och red på morgonen. Det var sista gången för terminen. :( Först så var vi inne och red men sen så skulle vi gå lite med hästrna ute och det var skit mycket myggor jag fick 5 myggbett på 5 minuter. Och resten av igår så låg jag ute och solade och läste en bok. <3 På kvällen så badade vi Hugo för att det var ett tag sedan vi gjorde det. Han är så jäkla söt när han är blöt! <3 Och nu är han alldeles blank och fin i pälsen nu. Lägger ut lite bilder på honom.

Idag så har det hur varmt som helst och har bara legat i solen. Förutom i morse då jag åkte till Kungens Kurva för jag skulle köpa skor till skolavslutningen. Jag hittade ett par superfina vita skor med en knut på fram typ det går inte riktigt att förklara men jag lägger ut en bild på dom. Och nu sitter jag och tittar på Elitloppet på 4.an och Hugo ligger och sover.
Tyckte ni att det ver rätt som vann robinsson? Inte jag!! Hon som vann har ju bara följt med för att ingen har sett henne som ett hot och hon har ju inte gjort någonting! Jag tycket att Jarmo eller Anna skulle ha vunnit. Vad tycker ni?

Puss&Kram <3


Kommentarer
Postat av: Missmini@<3

haha, vad söt han är!

2009-06-01 @ 20:20:17
URL: http://missminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback