090528

Förlåt att jag inte har bloggat går runt och har dåligt samvete för att jag inte bloggar men alvarligt talat så orkar jag inte även fast jag är inne på internet... Men jag ska verkligen försöka blogga mera. :)
Idag så har det inte hänt så mycket. Men på träslöjden i skolan så gjorde jag en super fin spegel med en hylla och krokar så jag kan hänga halsband och örhängen på och på hyllan har jag nagellack och ett värmeljus. Det blev jättefint i mitt rum!
Och efter lunchen så åkte jag och några andra tjejer i min klass och badade för att vi skulle göra ett simprov som vi hade missat det. Jag klarade det. Det tog bara 10 min typ för alla så vi fick "leka" resten av tiden och det var typ lite mer än en timme. :D
Jag längtar skit mycket tills hela klassen ska på klassresa till Boda Borg nästa vecka! Vi skar åka på torsdag och sova över till fredag. Alla ska sova i ett superstort tält med våningssängar. Vi ska bada,åka bananbåt,grilla,äta tacobuffe,gå på "spökvinden" och springa olika banor. :D Ska köpa massa godis för man får ha med sig så mycket man vill. :O


Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback