Twilight

Hej hej <3

Nu har vi äntligen fått sommarlov men inget bra väder. :(
Det regnar,det är kallt och det är molnigt. Inte en bit blå himmel någonstans...
Så igår när jag hade som tråkigast så hyrde jag Twilight filmen. Har läst alla böcker förutom en och dom är dom bästa  jag någonsin har läst. Första boken heter Om jag kunde drömma, andra heter När jag hör din röst, trean heter Ljudet av ditt hjärta, och fyran Så länge vi båda andas. Läs dom! Men jag tycker man ska läsa böckerna innan man ser filmen.
Men som sagt så såg jag filmen också SUPERBRA!! Jag såg den 9 gånger. Och jag har inte tröttnat än. x)
Och den 20 november så kommer film nummer två den heter New Moon. Och den verkar också jättebra!

Twilight Edward och Bella

Kommentarer
Postat av: sandra<3

Jag har skaffat ny blogg den heter www.theonlymeee.blogg.se

2009-06-16 @ 16:23:47
URL: http://theonlymeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback