090503

Nu har jag inte bloggat på länge...(igen)
Jag skriver iaf en kort liten update om några dagar.
I måndags så åkte några tjejer i klassen till flottsbro för att det var så jäka varmt. Och då tog jag årets första dopp men det ver ganska kallt men när man kom i så var det inte så farligt kallt. Och så låg vi och solade. Blev faktiskt lite brun. :)

I tisdags så hände det ingenting speciellt...

Och idag så hade vi idrottsdag ute men det spöregnade och det var ju inte så kul...
Och efter skolan så åkte jag och Edwina till tuma för att vi skulle köpa godis till våran klassresa till Boda Borg. Och sen så gick vi till tumba centrum och provade skor men 8 cm hög klack typ. x) Och så gick vi och tittade på kläder.

Och imorrn så åker vi på KLASSRESA!!!  Woho!! Gus vad jag har längtat. <3 Jag bloggar på fredag kväll när jag kommer hem eller på lördag.

See you soon <3


Kommentarer
Postat av: Missmini@<3

Ser inget på den sista bilden =(

2009-06-06 @ 11:03:34
URL: http://missminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback