Värmen är tillbaka!

Vill bara tacka för alla snälla kommerntarer! <3
Och det verkar som ni läsare vill att jag ska börja blogga igen så vi får väl se hur det bilr....
Det har ju varit lite halvdåligt väder här men nu värkar det som värmen äntligen är tillbaka! Woho säger jag bara.
På fredag så skulle jag och mina två kusiner och min moster åka till kolmården men nu ikväll så ringer en av mina kusiner och säger att hon har blivit jättesjuk så det var dom planerna det... Synd!
Igår så fyllde min mamma år så jag bakade en chokladtårta med hallon på för att överraska henne och hon blev såklart jätteglad. :D Och tårtan belv verkligen supergod!!
Mitt rum är i ett desperat behov av att bli städat så jag får väl göra det imorrn... Lika tråkigt som vanligt men det känns inte så roligt att gå in i mitt rum när det ser ut såhär...
Och om två veckor så ska jag gå en agility kurs med Hugo. För dom som inte vet vad agility är så är det en hundsport där hundarna ska springa i tunnlar,hoppa hinder,sprina slalom och gå på balansbrädor och det hela går på tid. Det är en väldigt rolig sport och när vi har blivit duktiga så ska vi så småning om börja tävla hade jag tänkt. :D

Ses <3



En hund som hoppar ett agility hinder :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha är så svartsjuk på din bloggdesign! skit fin

2009-08-06 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback