I love sunshine!

Hej igen!
Igår hann jag inte blogga,eller hann och hann jag orkade inte blogga helt enkelt...
Men nu är jag här! :D Hoppas ni inte har saknat mig för mycket... x)
Igår kväll så åkte jag,mamma och pappa in till stan,till ett glasscafé som har supergod glass. Jag tog choklad och jordgubbs glass. Och det cafét ligger jättehögt upp på ett berg och det ligger liksom mitt emot grönalund så man hörde musiken från sommarkrysset där.
Och så var det massor av luftballonger i luften,8 st tror jag...Men i alla fall så var det en ballong så sjönk ner jättesnabbt och var bara några meter från vattenytan så alla satt och kollade på den och trodde att den skulle åka i vattnet,men som tur var så åkte den upp väldigt fort sedan.
Och idag så har jag väl inte gjort något särskilt. Till lunch så åt vi våfflor med sylt och glass. Det var jättegott! 
Och nu så ska jag gå och lägga mig i solen och sola i någon timme. :D
Bloggar kanske ikväll jag får se...

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback