27 grader i skuggan!

Hello! :D
Solen skiner för fullt idag så jag känner absolut inte för att städa idag,inte så länge solen skiner i alla fall...Så jag får väl göra det ikväll istället. :P
Imorse så satte jag mig i solen med en iskall smoothie i handen och satte in hörlurar i öronen och bara njöt av solen och sedan så satt jag där i två timmar och solande och lyssnade på musik. :D Det var väldigt skönt! Och Hugo låg i skuggan och gnagde på ett hundben.
Men nu så har jag satt mig i skuggan med min laptop och dricker saft,och bloggar.
Det är 27 garder varmt i skuggan och typ 35 grader i solen. :O
Och om någon timme så kommer mamma och pappa hem...
I kväll så är det jag som lagar maten. Det blir taccos,mums vad gott! Jag tror vi ska sitta ute och äta då...

Soliga kramar från mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback